.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم صفر مازندران از صادرات مرکبات

سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: 70 درصد سود بازار کشاورزی در جیب دلالان است و کشاورزان در این میان متضرر می شوند.

به گزارش شمال نیوز، علی احسانی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی و امور تولیدی استان افزود: باید روی زنجیره ارزش در بحث مرکبات و نقش صنایع در بحث فراوری محصولات کار بیشتری شده و این مسائل تقویت شود. وی با بیان اینکه آمارهای ارائه شده بخش کشاورزی استان قانع کننده نیست، بیان داشت: در جلسات بعدی این آمارها پیگیری می شود. محمد محمدپور رئیس سازمان صنایع، معادن و تجارت مازندران نیز گفت: مسئله صادرات امری مهم بوده و زنجیره های ارزش نیز حائز اهمیت است.

صادرات مرکبات مازندران در حد صفر است
وی اظهار داشت: در حال حاضر صادرات مرکبات استان در حد صفر است و این درحالیست که پاکستان از طریق ایران صادر می شود. وی با بیان اینکه در حوزه تحقیقات ضعف وجود دارد، یادآورشد: باید این بخش اصلاح شود و حوزه تامین مالی برای حمایت از تولید تقویت شود. محمدپور اظهار داشت: برند تجاری برای مرکبات استان باید ثبت شود و تلاش کنیم تا هر کسی از آن استفاده نکند. رئیس سازمان صنایع مازندران با اشاره به اینکه، محصولی که باید صادر شود را باید مشخص کنیم، اظهار داشت: به عنوان نمونه باید روی چند سایز با ویژگی خاص کار شود. وی اظهار داشت: سهم ما از صنایع سلولوزی بیش از 16 درصد است و در بخش زراعت چوب باید تلاش بیشتری داشته باشیم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آبان 1392
* آقای احسانی ارزش موفقعیت را بدان و به باغدارانی فکر کن که در پایان انتظار سالانه و نگاه به آسمان و زمین و باغ آخرش برای زن و فرندرانش چیزی ندارند و همیشه زیانکار و با تن خسته و دل مجروح از زمانه بسر می برند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.